×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-7

GILLAR MIN GRANNE MIG???????

Postat av mixtape den 23 November 2014, 00:38
32 kommentarer · 3 885 träffar
Hejsan!

Nu är det såhär att vi fick nya grannar förra veckan. Deras familj består av mamma Josefine och snygga dottern Frida på 18 år. Nu är det så att Frida är extremt snygg, blond, halvlång med stora lökar. Ni vet den där perfekta typen man vill få till det med.

Trevlig som man ska vara så valde jag att gå över och hälsa på. Vi småpratade lite och jag blev inbjuden till att komma på grannmiddag i fredags. Nu till det knepiga, när jag väl kom dit så var det bara jag som var inbjuden, inte ens snygga Frida var där. Det var bara jag och hennes mamma Josefine??? Jag frågade var våra andra grannar var, och hon kom med en dålig ursäkt om att dem skulle på bio, fast än att deras bil fortfarande var parkerad och det var tänt i deras hus.

Nu det det konstiga, när vi väl åt middag så blev vårt samtalsämne av någon anledning skador. Jag berättade att jag ofta får ont i nacken och är stel i den. Utan något svar så reser sig Josefine upp och börjar massera mig. Jag blev väldigt förvånad och det kom inte fram något ord. När hon väl blev kvar så ställde jag mig hastigt upp och sa att jag var tvungen att dra mig hem, att jag har en tidig fotbollsmatch imorgon. Hon följde mig till dörren, gav mig en kram och frågade ifall jag hade några planer på söndag. Jag sa nej och vi bestämdes för att hitta på något kul då.

Blev lite hastigt skrivet men behöver verkligen få svar innan imorgon, tror ni hon vill ha mig eller vad fan är grejen med henne?
Uppdatering skriven 23 November 2014, 17:26
Alright guys! Jag kom nyss hem typ, vi var och bowlade? Sjukt bull förövrigt, suger på det. När vi väl satte oss i bilen påväg hem så började hon att smeka mig på låret när jag körde. Väl hemma hos henne så satte vi igång en film och myste lite. Hon knäppte upp mina byxor och började att suga av mig, mitt under allt så öppnas dörren och Frida stormar in och skriker att hon hatar henne. Stressad som man blir tar man på sig byxorna och går mot ytterdörren medans b-rudarna skriker på varandra. Frida sprang med mig till ytterdörren och frågade vad fan jag höll på med. Innan jag hann att svara så kysser hon mig och ber mig att träffas imorgon???? Helt jävla skumt, sitter här och har ingen aning om vad som kommer hända.

Tror ni jag kommer kunna ligga med någon av dem? Kanske båda? Ge mig tips boys, vad ska jag göra?
Uppdatering skriven 25 November 2014, 09:51
Alright, jag ser att många tror att jag trollar, f*ck er! Det som hände igår var att jag hade trekant med båda, kom i deras ansikte och snodde deras bmw, är nu på flykt, funderar på att dra till Norge.
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..