×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Kär i mitt ex

Postat av dadudezor den 18 November 2014, 15:13
33 kommentarer · 3 394 träffar
Hej fragbite.

Det här kanske är fel forum men vet inte vart jag ska vända mig, måste få ur mig detta då det håller på att äta upp mig.
För cirka 1 år sen blev jag dumpad av min första flickvän. Jag tog det väldigt hårt, fick käka antidep och åka till psyk osv. Som sagt nu har det gått 1 år sen allt hände, hon har träffat en annan, men jag har fortfarande inte kommit över henne. Hon var min bästa vän i hela världen, och jag saknar henne så sjukt mycket. Drömmer om henne varje natt och jag känner att jag orkar snart inte längre.
Hon är mitt livskärlek och jag vill inte ha någon annan utom henne men samtidigt vill jag att hon ska vara lycklig, hon förtjänar någon så mycket bättre än mig. Helt ärligt så vet jag knappt vad jag ska ta mig till längre, har alltid varit en känslig kille men jag orkar inte mer längre, har helt ärligt, det är tragiskt men sant, börjat tänka på att ta mitt liv bara för jag är trött på det här. Saknar henne för mycket men hon vill inte ens veta av mig.
Tack till er som tog er tid att läsa

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..