×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstig relation

Postat av theblackshadow den 17 November 2014, 00:31
13 kommentarer · 1 213 träffar
Här är situationen:

Jag började i en löpargrupp som var under 10 veckor. Första gången där träffade jag denna tjej som går parallell klassen i min skola. Jag hade alltid varit intresserad av att lära känna henne men aldrig riktigt vågat eller haft chansen.

I alla fall nu i denna löpargrupp började vi prata med varandra och lära känna varandra. Vi sprang alltid tillsammans nu osv... Hon visade intresse av mig de 1-4 första veckorna. Men sen vet jag inte vad som hände. Hon verkade inte vara lika intresserad längre.

Det fanns en annan kille där som hon tyckte var snygg. Nu har de blivit vänner och hon försöker bli tillsammans med honom och i princip dissar mig numera.

De tio veckorna är nu över och jag vet inte hur jag ska göra. Vi hänger liksom inte i skolan heller så idk.

Om ni orkat läsa igenom det här kudos till er!

Skulle uppskatta lite tips här.
Vad gör jag i en sån här situation?
Var det jag som inte tog saker längre när hon visade intresse och inte fattade signalerna?

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..