×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-14

Fest med brudar

Postat av FimpN den 31 Oktober 2014, 05:29
71 kommentarer · 3 772 träffar
Ska iväg på lördag på fest/ övernattning hos en tjejkompis. Det är Jag + antagligen min kompis och 2 tjejer. Det är så att jag är intresserad av en av tjejerna och jag vet inte hur jag riktigt får hon att känna likadant :/ . Jag har försökt att vara social med henne t.e.x. Prata i skolan, chatta och gå på samma övernattningar/groggar. Hon verkar bara tycka om mig som en bra kompis, vi har dock inte varit vänner så länge. Vi har varit klasskompisar i 3 år men när jag var yngre såg jag för jävlig ut, Jag hade medellångt fettigt hår och bar mjukisbyxor och duschade inte ofta. Men nu för 2 år sedan tog jag tag i det och började köpa snygga kläder och började tvätta min kropp. Jag har toflat för henne t.e.x. att hon skrev att hon var sugen på choklad en kväll så jag cyklade och köpte det på morgonen åt henne innan skolan. Vi var på konfaläger under måndag - onsdag och då hade vi trevligt. Vi pratade hon skrattade åt mina skämt och kom och satte sig i min säng under dag och kväll (jag sov överst i en våningssäng) Vi är ett gäng som hänger tillsammans 2-3 killar och 3 tjejer, men jag och hon har aldrig varit själva och pratat förut. På övernattningen blir det antingen jag + kompis och 2 tjejkompisar eller bara jag och 2 tjejer. Hon är typ snyggast i skolan i våran årskull och jag är typ en 7-6-5. Men hon har ändå inga mer killar som visar intresse för henne på skolan eller utanför. Men jag gillar henne svinmycket hon har skön humor as fint leende och att hon ser bra ut. Tror till och med att jag är kär i henne. Hon har inte haft några pojkvänner innan. Jag söker eran hjälp då jag vet att det finns män som har gjort sådana grejer 100x. Så snälla Fragbite hjälp mig att få henne intresserad i mig på lördag kväll ge mig tips och liknade eller erfarenheter

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..