×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-39

Sova med en tjej?

Postat av Gyllenestrupen den 29 Oktober 2014, 19:36
25 kommentarer · 4 123 träffar
Tjo haterz and loverz.

Alltså hur bär ni er åt för att kunna sova i samma säng med en tjej. Är det en vanesak eller? Jag menar hur fan kan ni slappna av när ni sover i en säng med en SNYGG tjej? Vad gör man om man bli fisnödig eller måste rapa osv?

Senast jag sov brevid en tjej var i högstadiet. Jag minns att jag var tvungen att gå på toan 1 gång i timmen för att använda handtvålen för att den luktade så gott och jag var sjukt orolig att jag luktade äckligt brevid henne. Med andra ord så fick jag typ ingen sömn. Min polare som sov på andra sidan sängen, sov dock som en stock. Jag var fett avis på att han kunde njuta så pass.

Ni som har sovit i samma säng med tjejer, är det något speciellt man ska tänka på? Sen så får ni gärna berätta om tjejer gör något speciellt, typ fiser dem osv? Ifall dem fiser, hur gör dem det, går de i väg, eller de brukar förvarna en först?

Sova med en tjej?

246 personer har röstat

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..