×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DEJT BRUD

Postat av Gudeen den 29 Augusti 2014, 23:39
32 kommentarer · 2 452 träffar
Hallå fragbite! Känner just nu att jag måste få skriva av mig lite

Började för någon vecka sedan skriva med en brud som jag träffa från appen hot or not som alla här bör känna till,

Vi började verkligen skriva konstant till varandra och vi verkade ha samma intressen o så, så att idag bestämde vi för att träffa varandra för att se om skulle leda vidare någon vart,

Vi bestämde att vi skulle gå ut och gå runt stockholm, vi möttes vid börgerking vid TC.

Jag märkte ganska snabbt att hon var en otroligt social, rolig snäll tjej, och hon verkade gilla mig o jag henne. Det tar inte alls lång tid innan hon börjar hålla mig i handen vilket jag uppskatta oerhört mycket.

Men sedan händer det som får mig att bli väldigt chockad, när vi är vid gamla stan o väntar på att trafikljuset ska bli grönt, så ser hon plötsligt att mina nedersta knapp inte är spänd, så hon tar plötsligt sitt finger och börjar smeka mig på ni vet vad, samtidigt kramar hon mig. Går inte med ord att beskriva hur mycket bånge jag fick, och samtidigt säger hon, "åhh vad stor den är" då växte det ännu mer, så chockad som man var, blev man ju ändå otroligt kåt om man kan uttrycka det så. Hon pillade verkligen på mig konstant, och det var ju klart man gillade det!

Hela dejten gick bra och vi bestämde oss för att ses imorgon, då ska vi ses på bio och gå runt o snacka igen.!


Så nu till min fråga, är det vanligt av tjejer att göra så här?, alltså att gå rakt på, antar att det är mycket inviduellt hur dom gör, men jag själv blev väldigt chockad då jag trodde hon skulle vara mer försiktig eftersom det var första gången vi sågs, för er som undrar är detta min första dejt så därför är jag ganska okunnig om sådant här.


(Jag är 96a
Hon är 98, så sjukt stora bröst,rumpa, samt att hon kör kickboxning på elitnivå.

Skulle du blivit glad om en brud du dejtade gjorde sådär mot dig?

214 personer har röstat

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..