×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träffa tjej första gången

Postat av FimpN den 27 Juli 2014, 00:14
88 kommentarer · 5 035 träffar
Jooo allt började med att jag använde Tinder på telefonen i Värmland. Jag fick en match på en snygg tjej i Norge, Asker. Vi snackade lite och senare bestämde oss att adda på snapchat. Vi har skickat bilder till varandra och skrivit till varandra några nätter nu (inga naken eller ful bilder). Men hon vill träffas och så och det är klar jag vill det med. Men hon hon bor typ 60-50 mil ifrån mig så det blir en övernattning ;). Hon hade frågat sina päron och dom skulle bara prata lite med varandra med det verkade chill sa hon. Men mina föräldrar kommer nog inte gilla en övernattning i Norge hos en familj jag inte vet något om! Jag undrar om jag ska bara sticka till hon med tåg och sova där med en ursäkt att jag sover hos en kompis eller att jag frågar dem om jag kan va med henne en dag + natt. Så lägger en poll så ni kan rösta vad ni tycker :)

Fråga eller ljuga?

465 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

88 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 88 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..