×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Företag säger jag ändrat till faktura/hemleverans?

Postat av currykarry den 26 Juli 2014, 14:38
5 kommentarer · 782 träffar
Hallå kan börja med att skriva att jag i nuläget har lite ont om pengar.

Beställde en vara från ett företag runt den 7/7 och nu 26/7 fick jag en faktura hem. Tänkte wtf och kontakta företaget då säger dom att jag gjort en ändring 14/7 och vill ha varan hemskickad via faktura dessutom :S

Saken är den att i vanliga fall hämtar jag ut paket i butiken och då har man mycket längre tid på sig att betala eller ens hämta ut varan än via fakturan som går ut redan om 7 dagar ungefär


Kan man kräva då att "nej ni har gjort fel jag vill inte betala någon faktura jag kommer in till butiken och betalar som vanligt" eller hur funkar det?
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..