×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska jag göra???

Postat av kR0N0S den 23 April 2014, 13:38
25 kommentarer · 1 018 träffar
Tjenare, har varit jävligt förvirrad på senaste tiden, ni ska nu få höra varför.

För nån månad sen så gjorde jag och min flickvän slut, vi var tillsammans i ungefär 1 år och 4 månader. Det var jag som gjorde slut för min polare sa att han hade sett henne på krogen en kväll med sitt ex och de hånglade med varandra. Jag ville först inte tro på vad han sa men jag bestämde mig för att själv kolla om det var sant ifall de träffade varandra. Jag fick guldläget att kolla in det när hon plötsligt en dag bestämde sig för att gå ut och luncha med sina ''vänner'' på stan. Jag sa att jag skulle stanna hemma och glo på film / spela CS fast i själva verket så drog jag mig mot stan ungefär 10-15 minuter efter hon åkt ner själv.

Jag knallade runt ett tag nere på stan och kikade in lite här och där på restaurangerna, det var säkert 10 minuters sökande tills jag fick ''napp''. Där såg jag henne sitta med sitt ex, de kysste varandra på en utebord vid en thairestaurang. Jag kokade av ilska så jag bestämde mig att gå fram och konfrontera henne. Det blev ett jävla hus i helvete och hon blev arg på mig för att jag ljög om henne att jag stannade hemma osv osv. Jag bad henne att hämta sina grejer i lägenheten (dvs min lägenhet numera) och dra åt skogen.

Det gick ett tag och jag var ganska deppig under en period, tills en av mina tjejkompisar hade fått höra om saken och ringde mig för att pigga upp mig. Vi bestämde att hon skulle komma hem till mig och äta middag för att få mig att tänka på annat. När hon hade kommit så slog vi oss ner, åt massa gott och snackade lite skit om allt möjligt. Efter vi ätit klart så satte vi oss i soffan med varsitt glas vin, vi satte och diskuterade om livet och lite olika saker. När vi pratat ett tag så fick vi tillslut på ämnen att prata om, så jag kollade henne i ögonen och hon märkte det, sen satt vi där och vi hade djup ögonkontakt. Helt plötsligt så börjar hon luta sig in mot mig och vi börjar grovhångla. Det hela ''spårar ur'' och det slutar med att vi har samlag (det var nog det bästa jag haft under hela mitt liv).

Det visar sig att hon har varit intresserad av mig under en längre tid fast hon hade inte vågat tagit kontakt med mig p.g.a att jag hade flickvän. När vi hade pratat ett tag i sängen (p.s detta är på morgonen dagen efter) så gick hon ut och gjorde frukost till oss båda. Vi avnjöt frukosten och sedan så började hon dra sig hemåt, fast innan hon gick så gav jag henne en kyss och frågade om hon vill träffas imorgon kväll. Hon log och sa ja, sen gick hon hemåt.

Nu kommer den riktigt förjävliga delen.

Några timmar efter hon hade gått hem så ringde mitt ex, med en riktigt fet ångest. Hon grät och bad om förlåtelse minst 20 gånger, jag visste inte riktigt vad jag skulle säga för jag var fortfarande ganska arg men lite ledsen för att hon lät väldigt sårad. Jag undrar nu, borde jag förlåta min ex fast hon gjorde detta mot mig eller ska jag skita i henne och fortsätta leva mitt liv med min nya ''flickvän''.

Tack på förhand
~kR0N0S

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..