×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förlorar kompisar till flickvänner

Postat av KARAMELLKUNGEN den 13 April 2014, 19:36
51 kommentarer · 3 864 träffar
Nu känner jag mig grinig, men alla planer i sommar har nu blivit inställda pga. mina kompisar flickvänner. De tycker att en vecka i trevliga Spanien (OBS. inte partyresa) är för lång tid.

Vi killar träffas knappt längre bara vi så att säga. Bara det är ledsamt. N hade vi bokat och bestämt i julas att vi skulle köra en resa bara vi boys. Men flickvännerna deras har nu övertalat dem att lägga ner de planerna.

Känns som man helt tappat kontakten med dem. Vi brukade hänga varje dag förr i tiden. Nu träffas vi (tillsammans med deras flickvänner oftast) kanske någon gång i månaden. Detta är alltså mina bästa vänner.

Funderar på att bara släppa dem och skaffa nya vänner. Så trött på folk som inte kan stå upp för sig själva heller. De frågar alltid tjejerna om de får göra si och så. Vad tycker ni man bör göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..