×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Erbjuder experthjälp för att få tjejer, Real life Hitch

Postat av budas den 8 April 2014, 14:33
132 kommentarer · 4 627 träffar
Tjenare pojkar.

Jag ser ständigt återkommande trådar om tjejer, tjejproblem, kärlekssagor och what not. Förstår att det många gånger är på skämt, men då och då så är det påriktigt. Dessutom så vet jag att det är ett intresse hos i princip alla killar här i forumet. Jag önskar själv att jag kunde fått hjälp under min ungdom med tjejer. Blev sällan intresserad av tjejer, men när jag väl blev det sumpade jag det totalt. Såg inte bäst ut, men inte heller dålig, därav behövde jag något extra än de snygga. Jag behövde något utöver utseendet eftersom att jag inte skulle få något gratis. Kalla det "Game" "Taktik" whatever. Men jag har över åren utvecklat just detta till perfektion. Alla aspekter.

SMS/Facebook, har hjälp otroligt många att börja smsa sin drömbrud och fixat stark kontakt och träff, samma med facebook.

Hur ska ni vara "IRL" för att bli mer attraktiva?

Vad ska ni göra på första träffen, vad ska vi prata om?

Själv är jag 20 årig kille på universitetet som hade 0 success med brudar i tidiga tonåren, men jag var omgiven av riktigt successfulla killar. Så jag lärde mig, och nu ber dem mig om hjälp. Jag har haft tjejer som är 25-30 år gamla, haft tjejer som sagt att dem älskar mig på rekordkort tid. Trekanter, u name it. Vill inte skryta, mer att jag vill hjälpa er, skriv i tråden eller skicka PM om hjälp ni behöver.

Tråden är lite trashigt skriven, men är sjukt trött ska putsa till den i framtiden.
Föregående tråd
Nästa tråd

132 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 132 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..