×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vikt minskning

Postat av SUP3RM4N den 16 Februari 2012, 17:31
56 kommentarer · 987 träffar
Hej alla glada!


Jag har tränat nu i ungefär 1,5 månad nu (gym och cardio) och det har väll lönat sig ganska bra har gått ner 9kg på den tiden.

Sköter min kost till 99% och har slutat med allt som innehåller onyttig skit, och trycker bara i mig det äckliga så att säga=).


Men nu till min fråga till er: Finns det några bra vikt minsknings tabletter som inte är ohälsosamma för kroppen? Läst om de olika produkterna jag varit intresserad utav men läser man då det negativa och då ser man alla bieffekter...

Vet att jag frågar fragbite men vet också att det finns några erfarna här också!


(Vet att det inte finns några mirakel piller så det behöver ni inte påpeka att jag är ute efter)


Ni som vill veta info om mig:

Längd: 185cm

Vikt: 87kg (förut 96kg)

Mål: Att kunna gå ut sommaren 2012 utan tröja utan att skämmas!


Jag struntar i tabletterna efter många om och med och satsar bara på kost å min träning!
Ni som vill veta hur det går för mig kan vara lite aktiva vid denna tråd, då jag får mod nog så kommer förmodligen bilder upp så man får se förändringen!=)


Jag ber om ursäkt för min massiva särskrivning!!!!

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..