×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Han tror att han är nått

Postat av tourment den 4 Maj 2011, 14:50
83 kommentarer · 680 träffar
Det finns en snubbe i min närhet som tror att han är bäst, störst och vackrast jag blir seriöst dum i huvet av den här snubben


1. brudarna - vi kan börja med att han lurar massa brudar over the internet. Han visar photo shoppade bilder på sig sj använder sig av sliskiga raggningsrepliker spelar värsta romantikern och när brudarna sen får träffa honom så vill dom inte se honom mer. Han ser ut som en jävla stoner, har typ alltid samma kläder och rullar upp ärmarna för han tror att han ser coolare ut då. han är fläskig och har värsta mörka ringarna runt ögonen.


2. Han ser inte sina egna brister. Han tror på fullaste allvar att han är en riktigt snygging och alltid kan bäst. Han klassas sig sj som en bra pojkvän, den bästa pojkvännen som finns. När han pratar med brudar säger han alltid att han är bättre än deras ex, och träffar han en främmande brud på krogen så säger han alltid "den där tjejen valde en annan kille och den killen är inte bra, jag vet att jag är en bra kille".. fast han sj typ dumpade din tjej när hon var med barn.


3. han är 24 år gammal och försöker seriöst ragga på hon bruden tabby som finns på youtube.. han slänger in överdrivna kommentarer i varje video hon skapar för att försöka va rolig men får aldrig ett svar... över internet är han typ "värsta" coolingen men irl är han en riktig nörd som bara sitter hemma bakom datorn och har inget liv. Han ser ut som fan. Han bor hos sina föräldrar och går typ på socialbidrag...


4. Han har oxå fragbite och även här inne har han typ överdrivit i massor trådar och klankat ner på andra för att försöka få sig själv att framstå som bättre...


5. Han skriver dissande kommentarer när vi lirar cs.. och så gav han sig på en kille en gång som hade lagt upp en cs video när han spelade.. då skrev han typ "ditt spel är skit jag kan så mkt bättre än dig" vice versa.


JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
vad tycker ni man ska göra??? jag känner snubben bra vet typ allt om honom, ska man va lika dryg tillbaka och smustkasta han, avslöja hans riktig han om han är uppkäftig mot folk över nätet, eller sliskar in sig hos brudarna??? eller vad skulle ni gjort?? jag blir irriterad även om att ja inte har så mkt med det att göra.. Men ändå.. bjussar på stavfel
Nästa tråd

83 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 83 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..