×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-30

Legendaren stannar på fragbite, tack för allt hittills!

Postat av Kenza den 11 April 2016, 21:31
25 kommentarer · 1 505 träffar
Med mina 4943 kommentarer, 192 trådar och över 14k profilträffar meddelar jag nu er att jag stannar på sidan!

Jag vill tacka alla bröder som backar mig, alla som ger och tar creds från mig, alla som givit mig svar på frågor jag ställt och alla som har diskuterat med mig. Vi kanske inte alltid har delat samma åsikt, men smaken är som backen! Alla tycker och gillar inte om samma saker, jävla tur det!

Jag hoppas ni har lärt er mycket under tiden jag har varit på sidan, mina trådar har verkligen varit en stor "boost" nog för många av er som har det lite svårare i livet!
Inga problem, jag älskar att hjälpa andra eftersom jag själv har det så bra i livet så vill jag dela mina bästa tips med er!

min tanke har aldrig varit att göra en sista tråd på fragbite, jag lever så länge sidan lever, tro inget annat!

Jag vill tacka alla medlemmar för en fantastisk tid, jag vill tacka alla som styr sidan för ett bra jobb, fast ni har get mig x-antal fel varningar, men ni är också människor alla gör misstag!

Må ni leva gott och hoppas ni kommer ha det fantastiskt!
Ha nu en bra sommar 2016!

disk; ditt bästa minne med Kenza?
kram alla!

vill poängtera: jag stannar väldigt länge eftersom jag får så mycket kärlek av alla användare!
Föregående tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..