×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

desperat, hjälp!

Postat av Fronten den 11 Oktober 2015, 13:54
10 kommentarer · 714 träffar
Hejsvejs desperat

Jag har en steelseries rival som hela tiden dör och sätts igång. Har provat att felsöka och uppdatera drivrutinerna men detta händer http://www.ladda-upp.se/image.php?id=167726&size=full ...
Så jag tankar om Engine 3 men det funkar fortfarande inte. Jag har provat alla olika usb-portar men inget funkar.

Ibland så dör musen flera gånger under 30 sekunder, tillslut dör musen helt och jag kan bara använda mig utav tangentbordet för att starta om datorn. När den senare startar upp igen funkar allt igen, men skiten glappar fortfarande. Innan jag gjorde en clean installation på windows 10 så dog både musen, tangentbordet samt webbkameran och kunde inte fixa ett smack, fick trycka på knappen =/.

Jag tror inte att det är glapp i sladden, men kan mycket väl vara det. Men varför skulle det då funka direkt efter jag startar om datorn? Allt detta känns otroligt jävla mysteriskt. Hittar ni problemet kan jag ge dig min m4a4 dragon king factory new, om du löser mitt problem.

Tacksam för svar.

ps. är inte speciellt rik, så det där är en av mina bästa skins =/

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..