×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
16

Konspirationsteori om Strupen och N24.

Postat av freepzy den 24 Juli 2015, 11:45
27 kommentarer · 1 210 träffar
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/513680-nyheter24-har-forvarvat-fragbite

Fragbite "förvärvades" av nyheter24 i början av 2011.
Strupen har varit medlem sedan 2011-11-11

Under dessa månaderna har (enligt min teori som jag endast grundar på egna tankar) nyheter24 utvecklat ett vis att kunna göra någon slags stor nyhetsartikel i framtiden. Där dom hänger och verkligen blir en "ikon" inom ett forum där dom vet att ungdomar och folk som gillar datorspel håller hus. All denna information som dom tjänar, har dom med tiden använt för att utvecklats från en skön nyhetssida med udda nyheter till en sida med massa feminazis och artiklar som inte faller mig i smaken för fem öre.

Jag har sett hur flera användare här på fragbite uttrycker stora hat mot precis två saker. Nyheter24 och Gyllenestrupen. Det måste finnas ett samband, jag själv tror inte ens på att strupen är en riktig person. Jag skulle velat säga att det är några tomtar på nyheter24 som sitter och skriver alla dessa inlägg, för att sen använda responsen dom får utav dom till att grunda sina "krönikor", utan att utge någon som helst källa såklart.


Jag skrev en tråd, som handlade om där jag frågade om proffsspelaren Adam "Friberg" Friberg hade gått ner i vikt. Det tog någon timme sedan var den tråden nere. Detta var f.ö en fullt seriös tråd, jag frågade här på forumet då jag vet att det är väldigt mycket folk som är involverade och intresserade inom Counter-Strike-scenen och följer vissa proffs väldigt noggrant, om det är rätt uttryck.

Jag ber nu dig som läser att trycka på denna länk: http://fragbite.se/user/253681/gyllenestrupen/?userForumThreadsPage=1

Den leder till trådarna som användaren Gyllenestrupen har postat. Jag skulle velat säga att 95% av dessa trådarna når minst samma kaliber som "Har fribbe tappat vikt"-tråden.

Fragbite-trolls är roliga. Dom bra trådarna. Jag repeterar. Dom bra troll-trådarna.
Gyllenestrupen gör ej dessa trolltrådar. Gyllenestrupen är som den flugan som sätter sig på ditt sikte när du är i 1on1-clutch. Gyllenestrupen är den personen på DH som välter ut din dricka över ditt tangentbord när du sitter och spelar. Gyllenestrupen är en användare på fragbite som ej existerar i verkligen. Jag tror många har förstått det vid det här laget.

Jag säger nog detta med hela fragbites forum, inför en "ignore"-funktion så att man kan ignorera användare helt & hållet.
För vi alla vet, ni kommer aldrig ta bort strupen.

Tas denna tråd bort skriver jag en krönika om detta på nyheter24. Varje dag. Tills den kommer ut på hemsidan. Då kommer jag spamma runt den krönikan på varje socialt media jag äger. Jag kommer gå in på varenda svenska CSGO-server jag hittar och länkar den.

Mvh.
Föregående tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..