×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

löneproblem

Postat av mirix123 den 3 Juli 2015, 20:07
16 kommentarer · 1 101 träffar
Tja! har ett problem med min lön.

Har sommarjobbat sen 1a juni och skall egentligen få lön slutet av juli nu. Men har bett om förskott, vilket jag fått. De skickade iväg lönen via deras kontor till nordea som sköter utbetalningen i måndags/ Tisdags och skulle komma idag. Men eftersom har swedbank så kommer jag få en löneavi istället för in det på kontot.

Grejen är att jag är folkbokförd på min gamla adress i Skåne. Vilket jag nu inte har nån koppling till längre. (försökt byta adress men strulat hela tiden) Jag har skrivit min adress för lön etc till min mammas adress. Nu vet jag inte vilket adress avin kommer till. och andra problemet är att jag inte har nått giltigt leg. Dock om den kommer till min mammas adress där jag kan få tag på den så kan jag ta den till jobbet så de kan hjälpa mig lösa ut den på nått sätt. Men hur fan gör jag om jag får avin till min gamla adress? Kan man ringa nordea och be de göra så avin blir ogiltig på nått sätt? och få in det på kontot när mitt konto är fixat ?

Jävligt irriterande att inte få tag på sina pengar man jobbat ihop! blev ändå en del.

tips och hjälp är välkommet!

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..