×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-6

Ni som undrar varför fragbite har "dött ut" kolla hit tack

Postat av Poetenfundersam den 29 Juni 2015, 17:56
20 kommentarer · 1 519 träffar
Ska ta detta så snabbt och enkelt som möjligt för mitt egen skull och för eran skull.
På senaste så har jag sett ett antal trådar som har handlat om vart alla kids hänger någonstans på nätet, och vad de gör för något?
Det är så att vi lever nu i år 2015 och de flesta kids som är med i leken som man kan säga de är ute efter att ha SWAG, ha nerdragna brallor o bära snapback o så har ni sett att de har blivit "mode" att bära någon typ av handväska i 14-16 års åldern? Det bar aldrig någon på min tid då skulle man ha blivit mobbad kan jag säga.
Men det är väl så att de flesta ungdomar i nu läget är ute och dricker alkohol och röker på, det är så som jag ser det i alla fall, har fått höra av många att 12~ åringar har rökt på till och med vilket jag tycker är sjukt, och varför fragbite har dött ut som ni kallar det är väl för att de jävlarna inte bryr sig om att prata om "SPEL"? spelet som de spelar lixom........
näääää det är instragram och snapchat som gäller för de, där kan man lätt se att de har säkert lagt ut någon bild på lite weed o lite öl osv,

tack o hej ni kan tacka mig om 5 år.

Orkar inte kolla vad fan jag skrev precis, från min syn så är det så här 2015 är idag. /Det finns säkert många felstavningar/

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..